۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود بازی آنلاین و ایرانی خروس جنگی Rooster Wars v1.2.39

تصویر بند انگشتی

آپدیت جدید

دانلود بازی آنلاین و ایرانی خروس جنگی Rooster Wars v1.2.39 | یکی از بهترین بازی های ایرانی و آنلاین ساخته شده توسط نیروهای قدرتمند ایرانی را میتوان همین خروس جنگی نام برد. این بازی که توسط استودیوی بازی سازی مدریک ساخته شده است از بهترین گرافیک و صدا گذاری استفاده شده است. جذابیت این بازی به گیم پلی اون و داستانش هست. شما توی این بازی میتونید خروس خودتون رو بسازید و اونو ارتقا بدید تا توی سرزمین خروس ها به نفرات برتر برسید و مقام های بزرگی کسب کنید. توی ورژن جدید این بازی قابلیت قبیله نیز به اون اضافه شده و شما میتونید عضو قبیله بشید و توی جنگ های اون شرکت کنید خروس هاشون رو شکست بدید و طلا و الماس کسب کنید.برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب برید.


ادامه مطلب

نحوه پشتیبان گیری از مخاطبین در آندروید

تصویر بند انگشتی

نحوه بکاپ گیری از مخاطبین در آندروید | توی این پست آخر شب هم براتون یه آموزشی گذاشتیم که میتونید از مخاطبین گوشیتون بکاپ بگیرید. اگر میخواید گوشیتون رو عوض کنید ولی نمیخواید شماره هاتون حذف بشه پیشنهاد میکنم این آموزش رو ببینید. توی این آموزش شما میتونید مخاطبین گوشیتون رو توی سیمکارت یا حافظه گوشی یا کارت اس دی خود ذخیره کنید و ازش توی گوشی جدیدتون استفاده کنید.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب برید.


ادامه مطلب

تغییر برنامه اجرایی پیشفرض در آندروید

تصویر بند انگشتی

تغییر برنامه اجرایی پیشفرض در آندروید | گاهی ممکن است شما یک برنامه را به صورت پیشفرض انتخاب کرده باشید و میخواهید که برنامه دیگری را به صورت پیشفرض انتخاب کنید برای اینکار شما میتونید اون برنامه که نمیخواید ازش استفاده کنید رو حذف کنید ولی ما به شما راهی رو نشون میدیم که بدون حذف برنامه بتونید اون رو از حالت پیشفرض خارج کنید.برای مثال مرورگر پیشفرض شما موزیلا فایرفاکس است یعنی روی هر لینکی که توی گوشیتون هست کلیک کنید به موزیلا میره و روی اون لینک رو باز میکنه حالا میخواید که از مرورگر اصلی گوشیتون استفاده کنید ولی نمیخواید که موزیلا رو هم حذف کنید خب برای اینکار ما شمارو راهنمایی میکنیم ولی در ادامه مطلب. ;)


ادامه مطلب

آموزش برنامه نویسی با B4A قسمت اول

تصویر بند انگشتی

قسمت اول: آماده سازی برنامه B4A برای برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی با B4A قسمت اول | دوستان بالاخره انتظارها تمام شد. اینم از اولین آموزش برنامه نویسی با B4A که براتون به صورت رایگان و با لینک مستقیم گذاشتم. توی این آموزش کار خاصی نمیکنیم ولی این کارا برای شروع برنامه نویسی مهم هستند و اگه انجام نشن شما نمیتونید برنامتون رو بنویسید و آخر توی خروجی گرفتن از برنامه دچار مشکل میشید. آموزش به صورت فیلم هست و سعی شده با حفظ کیفیتش حجم کمی هم داشته باشه.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

دانلود نسخه مود شده کلش آف کلنز God of Gem v7.65

تصویر بند انگشتی

آپدیت جدید 94/02/27

دانلود نسخه مود شده کلش آف کلنز God of Gem v7.65 | اینم یکی دیگه از بازیای هک شده کلش آف کلنز که براتون آپلود کردم و رایگان به صورت لینک مستقیم گذاشتم. این نسخه هم دقیقا شبیه به نسخه های دیگه هست ولی با این تفاوت که یه سری چیزای زیادتری داره. ساختمون و هیروهای عجیب غریب از جمله:پکا کینک، جایانت کینگ، گوبلین کینگ، ویزار کینگ، وال بریکر کینگ، هیلر کویین، ویچ کویین و... داره. هچنین ساختمون هایی مثل ویچ تاور، بربر تاور و... وجود داره.این نسخه از بازی سرور پر قدرت تری داره و با سرعت بالاتری بازی رو لود میکنه.برای دانلود به ادامه مطلب برید.


ادامه مطلب

دانلود نسخه مود شده کلش آف کلنز God's Warriors v7.65

تصویر بند انگشتی

آپدیت جدید 94/02/26

دانلود نسخه مود شده کلش آف کلنز God's Warriors v7.65 | اینم جدیدترین نسخه مود شده کلش آف کلنز که دیروز منتشر شده و براتون قرار دادیم. این نسخه از سرور قویتری ساخته شده و سرعت بیشتری نسبت به بقیه مود ها داره. جدیدترین امکانات روهم که به نسخه اصلی بازی اضافه شده رو داره. این نسخه مود شده یکی از بهترین نسخه هایی است که تا به الان منتشر شده است و دقیقا مشابه بازی اصلی است و تنها فرق آن داشتن اکسیر و طلا و نفت و الماس بی نهایت است. اگر از نسخه های دیگر استفاده میکنید پیشنهاد میکنم آنها را حذف کنید و حتما این نسخه رو نصب کنید. براتون جدیدترین نسخه رو به صورت رایگان با لینک مستقیم قرار دادم.به ادامه مطلب برید.


ادامه مطلب

دانلود بازی مود شده کلش آف کلنز Clash of Souls

تصویر بند انگشتی

دانلود بازی مود شده کلش آف کلنز Clash of Souls | خب اینم یکی دیگه از نسخه های هک شده بازی معروف Clash of Clans که براتون به صورت رایگان گذاشتم. نسخه Clash of Solus یکی دیگه از بازیهای هک شده بازی Clash of Clans هست که برروی سرورهای اختصاصی هست و چون سرورها مشکلات زیادی داره همچنین کند و شلوغ هست امکان داره اکثر مواقع بازی رو لود نکنه. من براتون جدیدترین نسخه رو گذاشتم و هر زمان که سرورهای بازی آنلاین باشن به راحتی وارد بازی میشه.این آخرین نسخه بازی هست و دارای تمامی سربازها و ساختمان های بازی اصلی هست.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

دانلود نسخه مود شده Clash of Clans آخرین ورژن

تصویر بند انگشتی

دانلود نسخه مود شده Clash of Clans آخرین ورژن | توی این پست براتون یکی دیگه از بازیای مود شده بازی معروف Clash of Clans رو گذاشتم. این بازی نسخه مود شده بازی هست و ربطی به بازی اصلی نداره یعنی شما هم میتونید این بازی رو روی گوشیتون داشته باشید هم بازی اصلی و مشکلی برای بازی اصلیتون به وجود نمیاد. درواقع میشه گفت این یه بازی جدا است که روی گوشی نصب میشه. توی این بازی شما محدودیتی ندارید و الماس و طلا و اکسیر بی نهایت دارید و میتونید سربازهاتون رو تا آخرین لول ارتقا بدید و همچنین ساختمون هاتون رو و دهکده خودتون رو بسازید. این بازی روی سرورهای اصلی نیستند و خیلی کند و بیشتر مواقع هم باز نمیشن. برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

آموزش تصویری ساخت دستگاه مجازی آندروید

تصویر بند انگشتی

آموزش تصویری ساخت دستگاه مجازی آندروید | توی این پست آموزشی مفید و ضروری رو براتون آماده کردیم. اگه شما بخواید برنامه نویسی آندروید کار کنید مسلما به یک گوشی آندروید نیاز دارید تا برنامتون رو روی اون تست کنید. شرکت گوگل به همراه برنامه Android SDK این امکان رو هم برای شما گذاشته که بتونید با دانلود API های اون یه دستگاه آندروید بسازید با اون کارایی و مشخصاتی که خودتون میخواید و مورد نیازتون هست. توی این آموزش نحوه درست کردن یه دستگاه مجازی به وسیله Android AVD رو بهتون آموزش میدم ولی API های این برنامه و ساخت دستگاه به وسیله این برنامه رو پیشنهاد نمیکنم چون هم محدودیت داره هم بسیار کند و ضعیف هست. برای ایجاد دستگاه آندروید روی سیستم خودتان راه و نرم افزار های دیگری نیز وجود دارد که هم از سرعت بیشتری برخوردار است هم امکانات بیشتری دارد. برای مطالعه آموزش به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

دانلود بازی Clash Of Kings v1.0.90 برای آندروید

تصویر بند انگشتی

  • نسخه آندروید: 2.3.3+
  • دسته بندی:آندروید,بازی
  • دیتا: ندارد
  • نیاز به اینترنت: دارد
  • امتیاز در گوگل پلی: 4.3 از 5
  • امتیاز در بازار: 4.6 از 5

دانلود بازی Clash Of Kings v1.0.90برای آندروید | Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف کلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است.در این بازی نیز مثل بازی کلش آف کلنز شما باید با ابزاری که در دست دارید دهکده یا بهتر بگیم امپراطوری خودتون رو بسازید.این بازی شبیه به عصر قرون وسطی طراحی شده از سلاح ها و ابزار های قدیمی و سبک مبارزه سنتی کاملا خشن و همچنین بدست آوردن غذا و منابع به صورت سنتی استفاده شده است. برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب