۳۷ مطلب توسط «Androidcoder» ثبت شده است

غیرفعال است!!!

تصویر بند انگشتی

سلام دوستان

این وبلاگ فعلا غیر فعال است پس نظر چرت و پرت و فحش نذارید...اگر سوالی دارید به ایمیل زیر ارسال کنید اگر بتونم بهتون جواب میدم...موفق باشید!!!!!!!!

vahidhasani09@gmail.com

غیر فعال!!!!


دوره آموزشی ساخت نرم افزار آزمونگیری با B4A

تصویر بند انگشتی

سلام خدمت دوستان عزیز

اینم از یه دوره آموزشی ساخت یک اپ امتحانگیر به صورت تستی یا چهارگزینه ای که براتون با بهترین کیفیت تصویر و صدا آماده کردم. توی این برنامه ما سوالات و گزینه ها و همچنین جواب رو توی دیتابیس قرار میدیم و اون ها رو از دیتابیس میگیریم و توی برنامه قرار میدیم. وقتی شما گزینه ای رو انتخاب نمیکنید برنامه به شما یک پیغام میده که گزینه ای رو انتخاب نکرده اید و دوباره به همون سوال بر میگرده. وقتی زمانی که شما به ثانیه انتخاب کردید به پایان میرسه آزمون رو متوقف میکنه و وارد صفحه نتیجه میشه و تعداد سوالات نزده شما رو هم حساب میکنه.


ادامه مطلب

کتابخانه AriaPhotoShop فتوشاپ در B4A!

تصویر بند انگشتی

سلام دوستان

اینم یه کتابخونه عالی و بسیار کابردی برای بیسیک فور آندروید که یکی از دوستان زحمتش رو کشیدن و اینو ساختن...با این کتابخونه میتونید از طریق کدنویسی و بدون نیاز به فتوشاپ روی عکساتون افکت ایجاد کنید و اونو ذخیره کنید.افکت هایی مثل : Blur کردن عکس ،ترکیب عکس،تغییر رنگ، فیتلر سیاه ، برفی ،Invert کردن رنگ، روشنایی ، Contrast ,آینه ، noise  و چرخش کلی کار دیگه ، ( از طریق همین کتابخونه میتونین عکس رو به راحتی ذخیره کنین ویا به اشتراک بزارین)

دانلود این کتابخونه توی ادامه مطلب


ادامه مطلب

کتابخانه DesignView شخصی سازی ویوو ها در B4A

تصویر بند انگشتی

اینم از یه پست دم سحر D:

خب براتون یه کتابخونه درست کردم و گذاشتم که شما میتونید توی اون ویوو هاتون رو مثل باتن،ایمیج ویوو،ادیت تکس و ... رو شخصی سازی کنید...میتونید بهشون خط حاشیه بدید یا اونو گرد کنید...درواقع من این کتابخونه رو ننوشتم...دوست خوبمون مهدی ایزدی(مدیر سایت بیسیک4آندروید.او آر جی) توی اون انجمن یه کد واسه اینکار گذاشتن و بنده هم اونو به کتابخونه تبدیل کردم که دوستان بتونن به راحتی ازش استفاده کنن...امیدوارم بدردتون بخوره...


ادامه مطلب

کتابخانه ساخت راهنما برای برنامه

تصویر بند انگشتی

سلام خدمت شما

اینم اولین پست بعد از فعالیت دوباره سایت...با این کتابخونه شما به راحتی میتونید یه راهنمای شیک برای برنامتون درست کنید..کار با این کتابخونه خیلی راحته فقط به یه کتابخونه نیاز داره که اونو توی ادامه مطلب براتون گذاشتم میتونید دانلود کنید...

سوالی بود در قسمت نظرات مطرح کنید...موفق باشید


ادامه مطلب

بازگشتی دوباره :)

تصویر بند انگشتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز

با عرض معذرت خواهی بابت آپدیت وبلاگ از امروز بیشتر وقت میذارم و سعی میکنم براتون بهترین مطالب رو تهیه کنم....

آموزش های برنامه نویسی جدید رو اضافه میکنم...براتون کتابخونه های خوب و با ارزش رو میذارم و شما هم توی بخش نظرات درخواست هر نوع آموزشی که خواستید بدید تا براتون آماده کنم...

آموزش های برنامه نوبسی به صورت یک دوره کامل از ابتدا تا حرفه ای فعلا مقدور نیست اگه تونستم براتون یک دوره خوب رو از سایت های معتبر میذارم...

بیشتر کار این وبلاگ داره میره سمت برنامه نویسی آندروید چون این فقط یه وبلاگ هست و نمیتونه کارایی مثل گذاشتن بازی و برنامه رو انجام بده...امیدوارم دوست داران برنامه نویسی به آرزوهاشو برسن..

به امید پیروزی

بدرود


بازی با کلمات پارسی «باقلوا»

تصویر بند انگشتی

بازی با کلمات پارسی «باقلوا» | بازی با کلمات امروزه به یکی از سرگرمیهای خیلی مفید تبدیل شده است. بازی با تصاویر، حدس زدن تصاویر و کلمات نیز از این جمله بازی های سرگرم کننده است.بازی کاملا پارسی باقلوا یکی از جدیدترین بازی های بازی با کلمات مخصوص کلمات فارسی است. این بازی با بیش از 400 مرحله جذاب و با گرافیک بالا و انیمیشن های جذاب ساخته دست برنامه نویسان ایرانی میتواند شما را ساعت ها مشغول به یک بازی مفید کند. این بازی به شما کمک میکند دامنه کلمات خود را نیز افزایش دهید.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

روت کردن گوشی آندرویدی با Towelroot

تصویر بند انگشتی

روت کردن گوشی آندرویدی با Towelroot | روت کردن گوشی های آندرویدی این روزا دیگه نیاز شده و خیلی از برنامه های مهم و کاربردی نیاز به روت بودن گوشی شما داره. روت کردن به معنی دستیابی به فایل های سیستمی هست.شما میتونید با روت کردن گوشی خودتون به فایل ها و کدهای اصلی که توسط شرکت سازنده برای امنیت بیشتر اجازه دسترسی ندارد دست پیدا میکنید و میتونید به گوشیتون امکانات زیادی اضافه کنید. اینجا ما یه روش بسیار ساده برای روت کردن گوشی آندرویدی شما رو آموزش میدیم و فقط به نصب یه برنامه کم حجم نیاز است.به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

نرم افزار سوالات امتحان نهایی

تصویر بند انگشتی

نرم افزار سوالات امتحان نهایی | با توجه به فصل امتحانات و درگیری دانش آموزان سال سومی ها توی این پست براتون یه اپلیکیشن از حل کردن سوالات امتحان نهایی قرار دادیم. این اپلیکیشن توسط عارف مرادی نوشته شده است و متعلق به سایت کانون است. توی این اپلیکیشن فیلم های حل کردن سوالات امتحان نهایی چه درس های تخصصی چه درسهای عمومی توسط 53 دبیر از دبیران مجموعه مدارس سرای دانش به صورت رایگان وجود دارد.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

دانلود برنامه Viber v5.3.0.2339 آندروید

تصویر بند انگشتی

دانلود برنامه Viber v5.3.0.2339 آندروید | جدیدترین نسخه برنامه Viber که از امکانات فارق العاده ای بهره مند است. Viber یک برنامه پیام رسان با قابلیت های زیاد است. شما با Viber با سرعت بیشتری میتوانید با دوستان خود بدون هزینه و حتی با سرعت پایین اینترنت ساعت ها چت کنید.Viber امکان تماس صوتی را نیز دارد که شما با داشتن یک اینترنت عادی و معمولی میتوانید بدون هزینه با دوستانتان صحبت کنید. یکی دیگر از مزایای Viber شکلک ها و استیکر های جالب و متنوع آن است شما میتوانید روزانه استیکر های جدید را دانلود یا خریداری کنید.برای دانلود برنامه Viber به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب