گوشی ضدحرارت آندرویدی Sonim XP7 | شاید در نگاه اول این گوشی به نظر قدیمی بیاید. تجربه نشان داده است که برای بالا بردن فروش خود باید خودرا از دیگران متمایز کرد.شرکت سونیم که یک شرکت نه چندان معروف است در یک افدام جالب گوشی هایی را طراحی کرده است که قابلیت های یک گوشی کامل آندرویدی و هوشمند را دارد در عین حال اینگوشیبه مراتب بزرگتر و مستحکم تر از گوشی های هوشمند برندهای دیگر مانند سونی و سامسونگ است. اگر از آن جمله افرادی هستید که هیجان و مسافرت را دوس دارید و به مناطقی با شرایط اقلیمی ناشناس سفر میکنید حتما این گوشی را امتحان کنید.برای آشنایی بیشتر با این گوشی به ادامه مطلب بروید.

کمپانی بزرگی به نام سونیم در حال طراحی گوشی موبایلی می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است. منظور از مقاوم بودن در شرایط آب و هوایی این است که اگر افراد در شرایط نا مساعد قرار گیرند که به طور مثال لیز خوردن گوشی موبایل از دستشان باعث افتادن گوشی در آب یا آتش شود گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مقاومت خود را تا حد بسیار زیادی نشان خواهد داد، گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مخصوص افرادی طراحی شده است که در شرایط آب و هوایی ای زندگی می کنند که در آن، هوای محیط یا خیلی سرد است یا خیلی گرم. از این لحاظ نوع طراحی در گوشی ضد حرارت Sonim XP7 به گونه ای بوده که اثر این شرایط آب و هوایی بر آن ناچیز خواهد بود یا اصلا به طور کلی اثری نخواهد داشت. گوشی ضد حرارت Sonim XP7 در ابعاد ۸/۲۰ در ۱/۷۲ در ۱۳۷ میلی‏ متر طراحی گردیده است، همچنین وزن این گوشی موبایل ۲۹۰ گرم می باشد که دارای وزنی متعادل با توجه به خاصیتش است.

گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای صفحه ی نمایش ۴ اینچی می باشد و از نمایشگر این دستگاه می توان با استفاده از دستکش بهره برد و دارای وضوح و کیفیت نمایش ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل می باشد. وضوح نمایش این گوشی موبایل از تکنولوژی معتبر و با کیفیت Gorilla Glass 2 بهره می برد. دوربین گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای قدرت ۸ مگاپیکسل است و از فلش ال ای دی بهره می برد. گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای مقاومت هایی است که نمایان گر قدرتش می باشد. به طور مثال می توان به استاندارد IP68 جهت مقاومت در عمق دو متر وبه استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا اشاره کرد. اجزای گوشی ضد حرارت Sonim XP7 به گونه ای در آن جا سازی شده اند که مضرات شرایط آب و هوایی نمی توانند بر آن اثر بگذارند. سیمکارت شما در بهترین حالت در گوشی ضد حرارت Sonim XP7 جا سازی می شود و توسط در پوش محافظ از ورود مضرات آب و هوایی بر آن جلوگیری به عمل می آید.  سیستم عامل به کار رفته در این گوشی موبایل اندروید است.

نظر شما در مورد گوشی Sonim XP7 چیست؟

phonearena